Produkty wnętrzarskie w dobie epidemii – Jak najlepiej wysyłać produkty

Produkty wnętrzarskie w dobie epidemii – Jak najlepiej wysyłać produkty

W związku z rozporządzeniem Premiera i Ministra Zdrowia o wprowadzeniu stanu epidemicznego w Polsce oraz w trosce o zdrowie klientów i pracowników, od dnia 14 marca 2020 r., wszystkie salony meblowe o powierzchni powyżej 2000m2 oraz te znajdujące się na terenie galerii handlowych zostają zamknięte do odwołania. Sytuacja związana z koronawirusem przeniosła świat wnętrzarski w inny wymiar. 

Biznes online

 Sklepy online i zamówienia kurierskie stały się coraz bardziej powszechne. Nawet małe, jednoosobowe działalności coraz częściej decydują się na sprzedaż online. Zamawianie produktów przez Internet niewątpliwie pozwala na zaoszczędzenie dużej ilości czasu. Wyszukanie konkretnego przedmiotu zajmuje jedynie chwilę, podobnie, jak zapłacenie za niego. Niewątpliwym plusem jest jednak bezpieczeństwo, podczas zakupów online nie musimy narażać się na niebezpieczeństwo zarażenia się od innych osób , ponieważ kurier może po uzgodnieniu zostawić naszą paczkę w wyznaczonym miejscu.

Bezpieczna dostawa

W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się możliwościom i sposobom na zamówienie i nadanie zakupów wnętrzarskich w bezpieczny i niedrogi sposób. Czasy epidemii zmusił nas do przeniesienia biznesów do sklepów online. Oprócz projektowania wykonuję również plakaty z abstrakcyjnymi grafikami, które zazwyczaj sprzedaję w showroomie. Aktualnie musiałam przenieść swój biznes w 100% do sieci. Kiedy chcę wysłać swoje plakaty korzystam z usługi serwisu Furgonetka.pl , który umożliwia mi nadanie przesyłek korzystając z jednej z wielu znanych firm kurierskich m.in: DHL, DPD, UPS, INPOST, GLS. Mogę swobodnie wysyłać swoje produkty do klientów w Polsce i zagranicą, nadając je w mniej niż  5 minut bez wychodzenia z domu (to chyba największa zaleta w aktualnej sytuacji).

W serwisie mamy przejrzysty cennik, który pomaga nam zaoszczędzić na wysyłkach nawet kilkadziesiąt procent. Osobiście korzystam z serwisu już ponad 2 lata i nigdy nie zawiodłam się na ich usługach. A Wy jak radzicie sobie z wysyłką i zamawianiem produktów czasach koronawirusa?

1 Comment
  • Aleksandra

    1 maja, 2020at5:10 pm Odpowiedz

    I teraz rodzi się pytanie, robić takim produktom po odbiorze kwarantannę czy nie robić?

Post a Comment